Jobb, jobb, jobb

Hej alla glada läsare.
Va ett tag sen jag skrev, inte haft tillgång till internet.
Kommer bli så i ca 1,5 månader till eftersom jag jobbar i Göteborg.

Så vad har hänt: absolut inget kul alls,bara jobb.jobb,jobb.. det är så det kommer va nu ett tag framöver.
Får förhoppningsvis en Finlands körning i December som ger lite över 30.000 ut.
Tänkte jobba så ett år och betala av lite på lånen komma på fötter igen,blir inte så mycket tid med frugan (Erika)
Men får ta igen det sen. Vi vill ju båda skaffa barn,köpa hus längre fram. Tänkte jobba ett år sen ta ett jobb där jag är ledig en,jobbar två. På så sätt har man tid till sina framtida barn.

Körde hem Erika idag, komma hem o bara slappa ett par timmar. Det behövs.
Få va för oss själva bara ett par timmar.

Tittade på Toyotan idag, blev riktigt bra, kunde blivigt perfekt om inte dom klant skallarna på Toyota hade sprutat hela bilen med avfettning *grr*
Det är något som jag ska ta itu med i morgon.

Blir ingen lång blogg denna gången.
Lovar att skriva snart igen.

Nu ska jag spendera kvalitets tid med frugan.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0