Ännu en vecka

*Sidnot*
Just nu är det inte alls på topp.
Bråkat en del med Erika.  Orkar inte mer.
Får se hur vi ska göra.  Känns inte som det borde iaf. Kanske bättre vi går skilda vägar.

Ja just det ja veckan, blev en hel del mil denna veckan med. 320 närmare bestämt.
Bara bra det.. syns på lönen. Inte alls ovanligt med 13-14  timmars dagar numera.
Men ska man arbeta ska man göra det ordentligt  :)

Alldeles strax klart med den nya bilen, skönt. Ska bli skoj o få ha en ny bil helt för sig själv.
Har redan stora planer för vad jag ska göra och hur mkt lampor jag ska ha :)
Har ju redan mattor, gardiner liggandes :)
Det som fattas är ett påslakan sett :)

Skickade ju in telefonen för 3:e gången för att den stängde av sig själv och sen startade den inte,
fick tillbaka den i Tisdags eller rättare sagt fick ut en ny, fick en ersättnings telefon. Stor lättnad,
trodde dom skulle laga den igen. Får se hur länge denna håller då hihi :)

Hörde en sådan otroligt bra låt på radion igår, så glömde jag namnet :(  Men så snubblade jag över låten på
Youtube innan.. ahhhh så bra säger jag bara. Ska lägga in den så ni kan lyssna på den.



Håll tillgodo

Dags att göra lite nytta här hemma.
Skriver senare idag.

Jaja jag vet.. X i taket :P

Kramar

Kommentarer
Postat av: Erika

Så nu är det definitivt över alltså? :(

2008-04-11 @ 12:21:08
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0