Avåkning *ARG*

Japp... La släpet utan för vara i Emtunga... idiot bilist kom o körde mitt i vägen.. blinkade o tutade, inte
gick den åt sidan, bara o gå ut höger o d höll inte för släpet som gled ner, klarade nästan på o få upp det men så fick ja sladd på bilen i det våta underlaget o då va d kört... Puckot stanna inte ens.. bara körde vidare..enda jag hann o se var att det var en vit Volvo 850.. som vet ni något om den körandes mot Emtunga vid kyrkan eller om du läser detta så hör av er/dig på bloggen så kontaktar jag er/dig...
*grr*

Ska käka lite nu. Lägger in bilder på avåkningen o så skriver jag mera senare :)
kram på er alla




         

Free Web Counter
Free Counter

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppla hej :(

2008-04-14 @ 20:33:33
URL: http://mammajessica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0