Snälla snälla

Gillade aldrig den från början men den har lixom fastnat i mitt huvud nu :S
Tyckte dock att fel låt vann.
Men jag röstade ju heller inte så kan ju inte klaga

Nu har frugan varit jätte duktig och ställt in en massa saker och diskat fast att jag kunde gjort det i morgon.
Hon blir lite rastlös ibland.
Men måste ju ta det lugnt med nu som hög gravid.
Men inte lätt att få henne till det. :)
Envis :)

Själv har jag bara tittat på film och latat mig.
Men i morgon är det frugan som får ta det lugnt och jag tar hand om allt här hemma.
Snart dags att sova *gäsp*
Så godnatt på er Sverige.

Skickar med snälla snälla.
Alltid retar det någon =)

Kommentarer
Postat av: Erika

Måste ju fixa ju så det blir nåt gjort...

2009-03-15 @ 09:04:44
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0