Städar dag

Nu på morgonen har vi plockat undan allt och ställt sin sak på sin plats.
Blir snart att duscha/raka sig och göra sig i ordning.
Sen bär det av att hämta Ellen och köra till Skara

Ikväll när vi kommit hem ska vi damma och städa över allt.
Blir ju kalas i morgon :)
Frugan fyller 29.
Blir närmare 15 st så det ska bli skoj.
Ska äta tacos *mums*
Blir till o steka 3kilo nötfärs :)
hacka ett par kilo grönsaker och en del annat i morgon.



*Arg* Har fått en lapp av telia som ger oss 55kr rabatt/mån
Så försöker logga in på den sidan men det är ju fel *grr*
Vill få det gjort. Mkt pengar d. 600:- om året.

Va inne o läste lite bloggar o då fick ja se e länk:
Hur gammal blir du.
kunde inte låte bli så jag gjorde testet.
Blev riktigt lovande


Du kommer bli 85,8 år gammal.
Din livsstil ger dig ytterliggare 6,2 år.

Du har 66% av dina totala 31322 dagar kvar.
Carpe Diem!
1979-08-05                        2009-03-152065-05-07

Där ser man så till 2065 ca =)
När jag begravs ska jag ha en sådan här kista :)




Nej nu ska jag gå och göra mig i ordning.
Ha en fortsatt bra kväll

Kramar

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för gratulationen lite i förskott!

Kul att du bloggar igen tycker jag =))

2009-03-15 @ 21:09:11
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0