Lugn Lördag

Dagen började med att jag gick upp klockan 6 i morse och
gav Nova mat. Sen gick jag och la mig igen ett par timmar.

Efter vi käkat frukost åke vi in till stan och handlade lite.
Va på Biltema,Babyproffsen och Maxi.

När vi kom hem monterade jag Novas nya stol i bilen medan
Erika gjorde sig i ordning.
Lagade sallad till Erika och välling till Nova.
sen packade jag in dom i bilen.


Nu sitter jag och myser i soffan med mig själv.
Nova och Erika är på 35 års kalas i Jönköping.

Känns rätt bra. Vi behöver göra saker för oss själva med.
Jag har ju alltid följt med så kan va skönt för Erika att vara där utan mig
och tänka på annat.

Har städat huset och gjort djurens burar.
Ätit tacos har jag med gjort.

Nej nu ska jag kolla på en film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0