Trevlig helg

Ja då va snart denna helgen över.
Varit en bra helg.
Va ju ledig Fredag - Söndag så ska inte klaga.
Alltid kul och trevligt att få vara hemma med tjejerna.

Känns bättre hemma med nu.
Vi bråkar inte eller skriker på varandra.
Skönt att vi kunde komma överens och bo tillsammans
även vi bara är kompisar.
Jag är ju som sagt bara hemma helger.
Bättre för Nova med och Erika.
Lite tråkigt med vissa andra saker (som jag inte komemr ta upp här)
Bara är tillsammans och har det mysigt.
Vi har världens finaste dotter med.
Hon är helt underbar.


Igår va vi hos Erikas mamma och lagade/åt grynkorv.
Är super gott. Potatismos,sallad och Johnnys senap *mums*

Idag är stora slappe dagen.
Men blir lite städning med.
Tvättar nu,ska snart damsuga och göra toaletten
Vi ska göra djurens burar med idag.
Vattna blommorna.

Men framför allt leka med Nova.
Sista helgen på 3 veckor nu.
Kommer ligga ute i 3 veckor från och med Fredag

Nej nu ska ja kolla till mina fiskar på Facebook sen
upp och städa.



Till Erika



Kommentarer
Postat av: Erika

Tycker oxå att vi har det bättre nu. Mer avslappnat på nåt sätt. Men du kommer alltid betyda mycket för mig. Det kan ingen ta ifrån dig!

Kram

2009-11-22 @ 11:08:25
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se/
Postat av: Jessica

Kan inte alltid vara lätt, men du löser nog säkert detta på ett bra sätt :) Du vet du har många goa vänner.. Novis börja bli stor dessutom, herregud, det var längesen man hade en bäbis på 7 månader :S

2009-11-29 @ 09:54:33
URL: http://mamsyjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0