Slutet på 2009 och början på 2010

Då var det 2010 då.

Som vanligt har jag varit extremt dålig på att skriva.
Inte direkt att man jobbat ihjäl sig som senaste veckorna.
Varit ledig sen den 23/12-09

Ja vad har då hänt sen sist:
Börjat det nya jobbet.
På jul var vi först hos Erikas farmor och farfar och åt god jul mat med hennes
pappa,bror och syster.
Efter det åkte vi hem till Erikas mamma och hade en trevlig kväll där.

Nova va så söt i sin fina klänning.

   



Dagen där på gick vi till Erikas pappa och åt lutfisk och gav honom sina jul klappar
även vi fick lite jul klappar. Jag fick en miniatyr volvo motor gjord som pennställ =)
Erikas och hennes syskon fick Lasse Åbergs glas.
På kvällen gick vi hem till  Erikas mamma igen och spelade spel och åt jul godis.

I mellandagarna åkte vi ner till Skåne och hälsa på min släkt och familj.
Va både hos min mormor och farmor så dom fick träffa Nova.
Lyckat =)
Stanande till Torsdag då vi körde hem vid 10

På kvällen åkte vi till Erikas kompisar och firade nyår
Jätte trevligt. Sköt lite raketer,spelade spel och åt god mat.
Vi åkte hem vid 02.

Sen dess har jag varit hemma och haft det underbart med Erika och Nova.

Just nu är jag vaken för att Nova vägrar somna. Vet inte vad det är...
Får la se när hon e tillräckligt trött o somnar. Själv är man klar vaken...

Aja nu ska jag gå och kolla till Nova som skriker igen.
Ha det gött Hoppas vi syns snart igen =)


Här kommer lite bilder på mig och min underbara dotter:



        


Kommentarer
Postat av: Erika

Fina bilder på er!

Ha det så bra du o Örjan ;) Fniss...

2010-01-07 @ 12:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0