Lite uppdatering

Så va man hemma igen.
Nere och jobbade en dag.
Löjligt igentligen.
Blir inga pengar  över av dagens arbete.

Jul va jätte trevlig.
Va ju nere hos mamma,Björn och brosan,.
Åt och drack gott så det stod upp över öronen :)
Blev få men verkligen fina jul klappar.

Vi stannade där från Tisdag kväll - Fredag eftermiddag.
Åkte hem om mormor och hämtade min servis.
Den är så fin, så snällt av mormor att spara ihop vars en till både mig och bror.

I Lördags va vi och bowlade och åt god mat med Erikas släkt.
Helt otroligt vad man bowlar dåligt :)
Blev en relativt tidig kväll så vi  var rätt trötta från Fredagens hem färd.
Hyrde en film på vägen hem.
Smother.
Den va okej. Hade sina stunder. Ingen ur kass film iaf.

På Söndagen åkte vi och handlade lite.
Hem och slappade framför tv:n.
Lagade mat och kollade på film.

I Måndags åkte och handlade till nyårs afton.
Vi lagade en helt otroligt god gryta och kollade på Ensam hemma 2.
Sen tog jag tåget till Gbg,

Nu har vi precis varit och källsorterat.
Frugan är snäll och fixar maten idag :)
Jag lär får göra mer i morgon för att väga upp allt :)

Nu ska jag hjälpa frugan lita.

Ha ett riktigt gott nytt år allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0