Deprimerad

Ja som det låter så är inte allt på topp just nu.
Liten spänning här hemma mellan mig och frugan.
Mycket som ska göras och jag gör allt jag kan...
Hoppas bara att hon inte tycker jag är lat.

Mår inte bra i halsen idag, ont och rosslig.
Vet att vi skulle åkt ut till kolonin men kände att jag ville stanna
hemma och kurera mig då jag ska jobba i morgon.
Blev dålig stämning och nu är det inte alls bra.
Känns som jag svikit henne.

Svårt o veta hur man ska göra med jobb fronten just nu.
Finns en massa o välja på men vill ju hamna på ett ställe där jag kan trivas.
Vill också veta att jag får mina pengar...
Sen finns det ju ställen men dom är så långt ifrån frugan :(

Nu blev jag så deprimerad att jag inte orkar skriva mer...

Vi hörs....

Älskar dig gumman... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0