Gott nytt år

Hejsan allesammans.

Blir en kort men konsis blogg idag.
Kommer skriva mycket mer och flitigare nästa år. Varit ett tufft år.
Har behövt all ork till att hålla en uppe. Ser ut som det ljusnar lite nästa år iaf.
Kommer köra på Spanien i slutet av Januari. Tänkte jobba ett år och betala av skulderna och spara en del.
Både jag och frugan vill ju skaffa hus och barn nästa år. Tänkte gå ner i vikt.
Kan ju säga att jag inte alls lyckats med det som jag satte som mål. Inte ens kommit i närheten.
Men nästa år har vi bestämt oss. Nu är det slut med frosseriet.

Idag är det ju Nyårs afton. Ska fira hos frugans kompisar i Töreboda. Har ju blivigt en tradition.
Vi har gjort förrätten. Räkbakelser. Se om dom är lika goda som dom ser ut :)
Va och köpte nyårs raketer igår. Det finns ju så mycket att välja på, helst skulle man vilja köpa allt, men det är så dyrt. Både jag och frugan hade bestämt oss när vi åkte hemma ifrån trodde vi, men när vi väl kom dit var det inte så lätt. Dom hade en storbildskärm som visade alla produkterna. Vi stod där och tittade och tittade, pratade med en som jobbade där han tyckte ju alla var fina och prisvärda (så klart) dom bjöd på pommac med och godis. Efter ca 20 min bestämde vi oss för en bomb tårta. den såg riktigt fin ut på tv:n. Får se i natt hur det blir :)

Helgen som kommer ska vi åka ner till Malmö och hälsa på. Ska bli så skoj. Va ett tag sen vi såg mamma,brosan och Björn kom ju hit på våffel aftonen. Skulle vilja hälsa på pappa med. Det va ett bra tag sen det med.
Ska i alla fall ringa och prata lite med honom idag.

Så va det mitt nyårs löfte.  Har bara ett riktigt stort och det är att gå ner i vikt. Det är det absolut viktigaste för min psykiska hälsa och fysiska med så klart. Sen finns det en del annat med men det tar vi en annan gång. Ska gå in och duscha och raka mig nu.
Åka till Rusta och titta på lite raketer,dom hade för 10:- Se om det finns något kvar :) 

GOTT NYTT ÅR.

Ta det lugnt ikväll med spriten och spräng inte bort några kropps delar =)

Kommentarer
Postat av: Frugan

Ja nu jävlar får vi skärpa oss. Gott Nytt Ååååår!
Puss

2007-12-31 @ 12:40:02
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0