Helgen

Måndag förmiddag då.

Helgen va helt okej. Om man bortser från att vi fuskade extremt i Lördags och igår.
Vet inte vad som tog åt oss, vi hyrde ju film i Lördags och rätt som det va så hade Erika plockat till sig lite
godis och jag vet inte hur men vi fick med oss det hem. Det va äckligt kan jag säga så ja tänker inte äta mer.
Igår efter dopet körde vi och handlade frukt och då fick vi med oss en kladdkaka hem som vi mosade i oss.
Absolut sista vi fuskar nu. Har gått upp nästan 1,5 kila pga det.
Som jag skrev innan så va vi på dop igår. Va först i kyrkan tog knappt 30 min, sen gick vi till församlings rummet och åt lite pasta sallad. Det va gott. Vi stannade inte tills efterrätten eftersom Erika skulle hem och sova.
Va också ett sätt för att vi inte skulle äta tårta men det blev ju annat,säkert onyttigare istället.

Filmerna vi såg i Lördags va: Se upp för dårarna och The Wicker man.
Den sist nämnde va skit dålig,att Nicholas Cage kan ställa upp i sådant.
Nu såg vi inte det alternativa slutet för jag ville inte se om filmen igen pga min besvikelse.
Men "se upp för dårarna" va riktigt bra, rolig och spännande, så om ni inte sett den så tycker jag att ni ska göra det.

Måndag då ja. Ska städa idag det har jag bestämt iaf. Sen är det hyfsa fint väder ute nu,kanske kan köra upp och gå vandrings rundan i skogen.  I morgon bär det iaf ner till Göteborg igen för jobb. Kan säga som så här det är enbart för att vi behöver pengarna. Annars hade jag stannat hemma. Vantrivs som tusan.
Jaja nu ska jag iaf gå och äta lite frukost.

Ha det bäst alla!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja enbart för pengarna. Skulle hellre ha dig här hemma.

2007-09-24 @ 15:31:22
Postat av: Erika

Väntar fortfarande på en ny blogg ;) Puss

2007-10-01 @ 19:15:58
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0