Välkommna

Detta är bloggen om mig:

Vem är jag då undrar ni. Jo jag är en glad och positiv kille på 28 år, jobbar som lastbilschaufför.
Har världens goaste sambo som jag kommer skriva mycket om under vår resa här på bloggen, eller bara min om ingen läser :) Och jag är överviktig.

Det är det sista som gjort att jag valt att starta denna blogg för att få skriva av mig och få ert stöd.
Jag har så lätt att äta onyttigt. Min Sambo som också för en blogg, kör med GI metoden.
Något jag med ska börja med hade jag tänkt,men det är inte lätt.
Frestelsen för goda saker är svår att övervinna. Jag är ett stort glass freak, kan lätt äta 2 liter glass själv.

Så hur stor är jag då tänker ni;  jo jag är 1.90 cm lång och väger 115 kilo.
Usch det va inte alls roligt att skriva men så ser den nakna sanningen ut.

Ska från och med idag sätta upp mitt första delmål vilket är att komma ner till 100 kilo innan jul afton.
Vilket är: 97 dagar, 4 timmar, 42 minuter och 18 sekunder.

Låter mycket....
Men det ska gå, tiden lär ju rinna iväg som vanligt så önska mig lycka till för det behöver jag.

Har inget mer att tilläga just nu så tills nästa gång ha det bra.

Vill ni läsa och kommentera det min sambo har skrivit kan ni titta in på:

Http://www.sjalvfortroende.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Erika

Nu jäklar ska vi komma i form. Skönt att vi kan göra det ihop, blir så mycket lättare då när båda äter samma mat. Love you! Puss

2007-09-18 @ 13:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0