Snö och vuxenpoäng

Jo det är sant  det snöar ute,suck... Jag som skulle lägga på sommmardäcken *grr*
Jaja får la ta det nästa helg då...

Igår  va det inte mycket gjort här inte, städade lite i kaninernas burar och i gissas (hamnsterns) bur.
Lagade lite mat på kvällen,annars va jag ute på msn och pratade,
träffade på en gammal polare som inte sett på 2 år. :)
Va skoj o få prata lite med henne...

Nu lyssnar jag på melodikrysset :)

Kom över en sida på nätet nyss.... vuxenpoäng.com
Gjorde det och så här blev resultatet...

Namn: Sonny

Datum: 2008-04-12

Ålder: 28

Vuxenpoäng: 18,4

Uppskattad ålder:  33,9

Känns ju positivt  att man är 5 år äldre inom sig *NOT*

Nej nu ska jag lyssna klart på melodikrysset.
Får besök ikväll så det blir till att städa.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Erika

Tyckte det testet va konstigt. Skulle jag ju vara 40år då ju. Ännu värre. Kom så lagar vi frukost!

2008-04-12 @ 11:27:32
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se
Postat av: vivvi

JAG SKULLE ENLIGT TESTET VARA 39,3... nice..
Väldigt konstiga svarsalternativ tyckte jag..

2008-04-12 @ 11:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0