Söndag

Japp då va det veckans sista dag då!

igår va en lugn kväll.. hade lite besök igår el rättare sagt 5 tjejer :)
Ni vet ju hur tjejer kan låta hehe :)
Va trevligt iaf. Lagade lite mat o sånt, blev gott..
mjuka tacos bröd,fyllda med kyckling, rå lök, tomat och sås gjord på creimefreich med chili smak.
Dubbelvikt med ost på top o så in i ung en 15 min. Guda gott.
Vanlig sallad och vitt vin till :)
Gjorde 2 olika frukt sallader, en exoktisk och en vanlig, vanilj glass till det och kaffe.
Satt o pratade lite sen skulle dom ut på krogen. Sj stannade ja hemma....

Idag då. Ja skulle ju tvätta idag men det gick ju inte för någon klant arsle hade stängt av
på huvudström brytaren och det står med stora bokstäver på att man inte får bryta den.
Ringde jouren som konstaterade att det va därför, då tror systemet att den ska stänga av inför helgen
och sa att jag skulle ringa vaktmästaren på Måndag. Så nu har man 2 maskiner fulla med tvätt som inte
kommer ut eftersom det går på electricitet *suck* Arg på klant arlset !!!

Händer annars idag då? Ja du det vet ja inte. Blir väl till o slappa hemma... avbokat allt eftersom
jag skulle tvätta, så nu blir man sittandes här. ARG!!!

Sen har jag börjat läsa en super go tjejs blogg. Skulle vilja göra lite rekklam för henne här.
Hon skriver så fina bloggar om allt,så gå gärna in o läs och kommentera :)
http://mammajessica.blogspot.com/

Nä nu ska jag gå o titta på film...

Ha d gutt alla!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för länken i bloggen, du har fått en länk du med Var beredd att få läsare och var noga med att uppdatera :)
http://mammajessica.blogspot.com/2008/04/reklam-inlgg.html
/Jess

2008-04-14 @ 12:15:02
URL: http://mammajessica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0