Lång helg

Japp det har jag haft nu.
Varit ledig Fredag - Måndag.
Skönt kan jag säga. bara va hemma och inget göra.
Behövs ibland det med, fast att inget göra stämmer inte för det finnns alltd något att göra med djuren hemma.
Dom kräver en massa var dag, men jag klagar inte för dom ger mig så mycket, helt underbara djur.
Så roligt nu när hon den "lilla" börjar göra framsteg och kommer fram själv och är lite nyfiken :)
Hon verkar trivas rätt bra i famnen med och vill bli klappad, bara det att hon har börjat att gå på toaletten när hon är ute i hagen, kanske får  ha henne inne i buren ett tag så hon lär sig vart hon ska gå på toaletten. :S

Idag Måndag va det tänkt att vi skulle köra till Gbg och träffa facket bla men han har ju inte tid, jag fick va extra hård idag. Pressade honom lite. Så fick en tid med det är inte förren den 28/2. Jaja får se det positivt.
Det är inte på topp här hemma nu på pga att det inte blev av idag, vi båda ser fram imot att få det överstökat men hela tiden så drar det ut på tiden och pga andra saker som hänt har frugan lite svårt att tro på det. Jag hoppas verkligen han håller den tiden nu. Annars får jag be frugan ringa honom och skälla då blir han rädd och ordnar tid snabbt, hmm det va ju bra, varför tänkte jag inte på det innan. :)

SÅ vad har jag gjort idag då, pratat en del i telefon och försökt få tag på folk. Tog en tid men det gick. :)
Har diskat. städat toaletten, vikt tvätten,gett djuren,mat och vatten. Ska försöka ta och göra burarna också eller om
frugan tar hand om det när hon vaknar. Hon sover än,men vet varför :(

Börjar tidigt imorgon redan kl halv 4 så får gå upp klockan 03 :(

Nu ska jag börja med maten. Det blev ingen jätte lång blogg men det kommer fler.
Saknar Malmö. Speciellt nu på våren/sommaren. Det är en så vacker och trevlig stad.
Men ångrar inte att jag flyttade upp hit, inte det minsta.
Har det helt underbar med frugan.

Ha det gött alla vi hörs.


image1



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0