Lite nere just nu!!

Inne i en  jobbig period just nu.
Mkt med min vikt, mitt eget fel jag vet, är svårt att ta sig i kragen,
speciellt när man inte mår bra med sig själv.
Allt är inte på topp hemma precis.
Allt med facket är psykist jobbigt. Vill bara få pengarna och få det överstökat.
Vill åka iväg på en mini semester med, dags tur till Danmark skulle va bra
eller ner till Skåne en helg. Saknar dom där nere, vill hälsa på både farmor och mormor.
Vet inte hur länge mormor lever heller. Sen är det så mysigt att vara hemma hos mamma med.

Ska försöka få ledigt hela Agusti så jag både kan gå på Malmö festivalen och Elmia.
Sen är det ju Rättvik med. Allt kostar så behöver spara en del till det med, Suck  :(
Bara en massa utgifter. Alla pengar bara försvinner. Vi har bra lön både jag och Erika.
Jag ligger runt 20 tusen ut i månaden och frugan har mellan 18-20 ut. Det anser jag är bra
med tanke på att vi tillhör arbetar klassen. Denna regeringen gör det inte speciellt lättare.
Allt blir dyrare, bensinen är inte speciellt billig den heller. Maten kommer att höjas. Är
orolig för hur man ska klara sig i framtiden. Ska man ha råd med barn, känner ju bekanta som har
barn och föräldrar penningen är inget att tala om. Bara en massa press hela tiden. Känns som
jag håller på att bygga upp ett skal runt omkring mig och tsnart är det helt och vet inte om jag kommer
komma ut någonsin då. Lite dålig förklaring vet men orkar inte fördjupa mig mer.

Inte mycket till ork, nere just nu. Ser till att klara av vardagen. Finns en del saker som gör sig påminda
vardag. Jobbiga saker som jag måste ta i tu med, jaja får gå.

Sitter och tittar på Wallander just nu. Få se om jag tittar på hela. Ska ju upp tidigt i morgon.
Frugan ligger och sover. Ska jobba inatt.

Ska se på Wallander nu.
Se när jag skriver nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja det är mycket nu. Vi får kämpa på så gott det går i alla fall. Ingen av oss mår ju speciellt bra nu. Kram

2008-02-25 @ 07:53:00
URL: http://sjalvfortroende.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0