Ont i tanden och förkyld.

Japp riktig äcklig tandvärk inatt. Var uppe hela natten innan det släppte,
somnade vid  halv 8 i morse sov till 14. Det va skönt. idag har jag inte ont bara lite ilningar.
Har tid på Onsdag så då ska jag ditt och laga hålet. hade jag haft lika ont idag hade jag gått till jourandläkaren.

Va och handlade lite idag till maten fast jag är förkyld och jätte snuvig.
Frugan va snäll o satt uppe med mig i natt, hon är helt underbar, det bästa som finns.
Älskar henne mer än vad ord kan beskriva. Hon är min bästa kompis och själsvän.
Finns ingen bättre än frugan :)  

Nu har vi precis ätit, jag lagade köttfärslimpa med kokt potatis,gröna ärtor och brunsås,
va super gott, Gillar att passa upp frugan, just nu har hon det extra jobbigt pga vissa saker
och då gör jag gärna mer i hemmet så hon kan få känna att hon kan va för sig själv lite och
tänka. 

Just nu tittar vi på One Three Hill och slappar i soffan. Dags o arbeta i morgon med.
Ledig Torsdag denna vecka som kommer. Ska försöka ta mig ner till Göteborg och prata lite med facket.
Se om han har tid, får pressa honom lite.  :) 

Dags att va lite social nu.
Hörs snart igen.

Kommentarer
Postat av: Erika

Du är så go mot mig... Puss

2008-02-04 @ 01:55:21
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0