Helgen

Då var helgen slut.

Ingen ledig dag förra veckan pga sjukdom :( Men det får gå. Mer pengar i kassan.

Vi var på kryddparty igår, va trevligt faktiskt.
Köpte inget dock eftersom vi bara har 900 :- att leva på denna månaden. :(
Blev bjudna på en massa goda saker som var gjorda på kryddorna,
lite dipp, som vi doppade morots stavar i och en röra som vi hade bakad potatis till *mums* 
Sen satt vi kvar och pratade med frugans kusin och hennes barn,det var hemma hos henne vi var.
Dom små bus fröna =) Vilken energi hon den mellersta har alltså, inte stilla en secund :)
Tog med mig barnen och handlade lite Lördags godis.
Sen satt vi och pusslade lite och kollade på tecknad film :)

Frugan och jag åkte hem vid halv elva, det var dags för dom att gå och lägga sig,
både jag och frugan var rätt sega vi med. Väl hemma hade jag fått värsta tandvärken,
gjorde så ont att jag inte kunde sitta ner, gick runt i hela lägenheten, frugan var en ängel och hämtade starkare tabletter hos en kompis då alvedonen inte hjälpte. Tog 2st och efter 30min släppte det. Gick oss la oss då :)

Idag vaknade vi halv 11. Gav frugan frukost på sängen,det vart hon allt värd.
ingen tandvärk idag så bestämde mig för att boka tid i veckan.
Det sparar ett par hundra säkert om inte mer än att gå till Jourtandäkaren på en Söndag.
Riktigt fint väder ute idag, kommit lite snö under natten och solen sken. 2 plus grader.
Vi åtke och handlade lite, bara det nödvändigaste, bröd, mjölk m.m
Nu har vi ätit och kollat på film. "I am legend"  Den va riktigt bra, så alla ni som inte sett den,
kan jag varm rekomendera den.

Nu blir det att slappa i soffan och kolla på tv, ska äta lite dessert med :)
Chokladpuddig med vispgrädde *mums*
Blir tidigt i säng idag ska upp 04 i morgon.

Ha det gott alla så hörs vi snart.




Kommentarer
Postat av: Erika

Känns som jag läst detta en gång innan...hehe...
Snart dax för sängen.. puss

2008-01-27 @ 19:10:07
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0