Flytt?,service.

Det va ett bra tag sen jag skrev här sist.
Har inte blivigt av bara.

Vad har då hänt sen sist undrar ni säkert.
Ja en del på senaste tid men annars bara jobb :)
En del saker som håller på att hända nu så därför jobbar jag mer.

Frugan och jag har hittat en helt underbart litet radhus på 150kvm.
Ligger liten bit utanför Skövde men inte så långt, sj pendlar man ju dit varje dag i jobb :)
varit och tittat på det idag och la ett bud till märklaren.
Som det lät på honom så vart det nog inga problem.
Så vi kanske flyttar snart :D
Men vi får se om han hör av sig idag eller i morgon. Idag hoppas vi :)

I Måndags slutade jag lite tidigare så vi kunde ha det mysigt för vi firade 2,5 år tillsammans.
Vi gjorde potatis gratäng med fläskfilé och bea-sås. Jätte gott :)
Vi förlovade oss med. Kändes så rätt och på den dagen med. Så nu har man en ring på ring på fingret :)
Hon är mitt allt. Älskar henne mer och mer för varje dag, vi har det så bra tillsammans och
ser fram imot at få dela mitt liv med henne.
Älskar dig gumman. <3

Idag va vi o lämnade in bilden på Bilia för 18.000 mil service.
Dom behåller den tills i morgon för dom hann inte allt idag.
Dyrt blire men det behövs ju.... :(

Just nu har vi ätit mat. Korv med bröd gott.
Blir till o slappa lite i soffan :) Kanske gå o lägga sig ett par timmar sen.
Ska ju jobba i natt.

Ska gå och va social.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0