Truckmeet High Chaparall

Jaja men den efter längtade dagen kom och gick :D

Väckte frugan strax efter 7 så hon med hann duscha (Snällt va) :)
Gjorde oss iordning och gav djuren mat;packade väskan och begav oss till
OKQ8 för att tvätta den krockde bilen. Köpte lite färdkost sen bar det neråt..
Lyssnade på ring så spelar vi så klart :P

1 tim o 45 min senare parkerade vi på parkeringen...
Ställde oss i den meter långa kön. Gick ganska fort ändå.
Första vi såg när vi kom in på området va Svempas Scania och hans Audi.
Gick vänster varvet runt.. Såg en tuff  T-shirt som det stod "Fuck you I drive Scania"
Men dom va ju så klart slut sålda redan :(
Men älskling hittade en snygg som hon köpte och jag köpte en Truckmeet T-shirt.
jag köpte en namn skylt med.
Såg schyssta öl glas med Scania loggan på som jag vill ha.
Såg underlägg i glas som va snygga med  \8/  logga på men dom va slut :(
Men kanske finns på Elmia.

Va över 250 lastbilar att titta på och alla va lika fina.
Men  Scania är ju så klart bästa märket :)
Vi gick strax över 4 timmar och tittade och inspekterade :)
Va en lyckad dag.

Nu sitter vi hemma och tittar på den spännande Sverige matchen.
Hejar för fullt på Sverige. Dom spelar mkt bra mot Spanien.

HEJA HEJA!


Här kommer lite bilder!



     
   

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för igår darling! Det va mys att gå där med dig. Puss

2008-06-15 @ 11:18:16
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0