En ny vecka

Så har ännu en vecka gått. Det går så fort.
Gjort över 300 mil denna veckan.

Snart kommer den nya bilen. :) R560

Kanske blir en bättre beg dragbil med trailer från 2006 också. Tänkt att den ska gå på Norge :)
Jag tar den körningen om köpet går igenom och vi ser att det finns en lönsamhet på körningen med så klart.
För alla er som undrar så blir det en Scania så klart. R500.  Räcker gott o väl till för styckekörning.

       

I helgen då. Ja blir väl mest att städa lite, tvätta, damma, toaletten m.m
Är något i Tibro med kommer inte riktigt ihåg vad, blir väl så att Erika åker dit och jag tvättar.
Måste tvätta. Har hur mycket tvätt som helst  :( 
Annars blir det mest att ta det lugnt.
Ska åka och handla när frugan vaknat.
Laga god mat.
Blir Lets dance finalen idag misstänker jag skarpt *Pik*  :)

Blir en kort blogg idag.
Ska åka och lämna ett tankkort till en arnetskamrat i Timmersdala
sen kolla om d finns en annan tvätt tid.

Ha det gutt alla


Kommentarer
Postat av: Erika

Nu har jag vaknat men är lika trött för det. Iofs inte sovit så många timmar. Träningen kanske var lite effektiv trots allt :)

2008-03-28 @ 15:21:04
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se
Postat av: Erika

Jag har ju redan förlorat dig. Slår vad om att hon är den första du messar när du vaknar och den sista innan du somnar. Så...jag förbereder mig för att inte bli för besviken...

2008-04-05 @ 08:45:49
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0