Äntligen Fredag

Men vad hjälper det säg. Ska jobba i morgon med.
Men det är själv förvållat,för det är extra jobb som jag tagit på mig.
Behöver så mkt pengar jag kan få inför semestern, man har ju lixom obetald :(

Drog från Timmersdala igår kväll kl 22:00 ner till Båberg och ställde av lite pall.
Vidare ner till Gbg och lossade på VTL. Va inte mer än 16 kubik så det tog 40 min bara.
Upp till Lilla Edet och bums i säng. 2,5 tim senare va det dags att gå upp igen.
Lossade tompallen på släpet, lastade upp bil + släp sen bar det iväg hemmåt.
Inom Trestad och lämnade av papper, stannade till i Grästorp och åt frukost.
Magen kurrade och hade sig :) Sen va det bara att pinna på mot Timmersdala. (82km/h) :)
Körde in om Finnvedens och plockade ut lite saker jag beställt åt lastbilen.
Nu är man hemma. Dricker sin väl förtjänta öl och bloggar :P
Lär väl somna strax :)

Vi ska ha Stripes med kycklingfilé idag *mums*

Nä om man skulle ta o varva ner med ölen nu :D
Ha det bra alla !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0