50 års kalas/Låg konjuktur...

Sitter här och väntar på att frugan ska komma tillbaka från frisören.
Så vi kan åka någon gång.
Kan va bra så vi hinner med allt idag :)

Skönt o va hemma i huset igen.
Busa med djuren och mysa med frugan.
Så mysigt nu när vi ska bilda familj o allt :)
Älskar henne otroligt mycket.
Bästa som hänt mig.

Ska in o se om jag kan få klippt mig.
Kan ju va bra o se vårdad ut på 50 års kalaset i morgon.

Satt o kollade på lite bilder och hittade ett par fräcka.
Ska lägga in dom så ni med får se.

       

Jag vet... lastbils tokig.
Det är en skada jag har :)
Tyckte dom va häftiga....
Synd det inte va en Scania med på bilderna :)

Det som oroar mig mest just nu är den ständiga lågkonjukturen.
Finns knappt att göra nu.
Hur ska det bli en då när Januari/Februari kommer då den riktiga,
ned gången kommer inom mitt yrke?? :S
Kan ju inte gå hemma. Det ger ju inga pengar. Eller blir man uppsagd tro...
usch vågar knappt tänka på det. Känns iaf inte bra !!!

Nej nu ska jag ta på mig o gra mig i ordning tills frugan tutar :)
Ha det göt alla :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lastbilstokigesonny den ponnyn ler stort

2008-11-15 @ 10:04:25
URL: http://mammajessica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0