Älskar dig E <3

Tänk vad livet har förändrats
Tänk vad lite jag förstod
Tänk så mycket som har hänt mig,
för att jag älskar dig.
Tänk vad du har gjort mig lycklig
Jag kan vara den jag är
Det är mig du håller av
Men det dina ögon ser,kan ingen annan se

Som att se för första gången
Som att födas som på nytt
I den blick som höll mig fången
Blev allt så underbart
Det finnns inget som jag ångrar
Inga ord att sudda ut
Alla tårar har jag glömt

Du är allt när solen gått ner
När skuggor faller är det dig som jag ser
Dig vill jag ha med mig i nattens drömmar
Du är allt, jag lovar och svär
Dig vill jag följa dit där vindarna bär
När skuggorna faller är det dig jag tänker på



Kommentarer
Postat av: Erika

Åhh vad gulligt! Älskar dig!

2008-11-01 @ 19:59:51
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0