Nytt utseende

Som ni ser så har jag fått ett nytt utseende på bloggen tack vare min underbara vän Jessica.
inte riktigt klart än dock.
Ska ordna med lite små saker men det tar vi lite längre fram när Jessica fått vila sig lite :P

Annars är det inga nyheter.
En massa jobbande som vanligt.
Men det känns bättre när löne kuvertet kommer. :)

Nu ska jag snart äta.
Blir ris med korv i ugnen.
I morgon blir det en lugn dag,
Sen på Onsdag får jag träffa älsklignen och så ska
vi gå på ultraljud =)
E så spänd o se den lilla =)

Kommer lägga ut en bild här så fort jag får chansen.

Nej nu ska jag äta.

Sköt om er alla.

Saknar dig och älskar dig massor E <3

Tack för allt Jessica :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad är det för små fixa du vill ha åtgärdat?

2008-11-05 @ 08:35:41
URL: http://mammajessica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0