Segt internet...

Jo mitt mobíla bredband är segare än segast..
För att komma in och börja skriva tog det exakt 3min,52sec...
Tekniska problem säger dom när jag ringde...
Ska vara åtgärdat Måndag, förhoppningsvis tillägger han..
Positiv man blir då...
Men jag jobbar ju...
Mest inne och läser bloggar,kollar lite på aftonbladet och pratar med frugan på msn...

Jag tänker på dig snuttis... fast det är kämpigt just nu så
har vi ju något att se fram imot...
Älskar dig mest av allt i hela världen.
Puss på dig <3

Blir inte mer för den här gången
Sköt om er...

Kommentarer
Postat av: Erika

Det får ju gå som det går. Får väl acceptera att jag inte klarar av jobbet. Hatar det, blir så förbannad!

2008-11-26 @ 20:01:48
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0