Underbar helg

Helgen
Ja det har jag haft med frugan.
Helt super duper underbart.
Älskar henner mer för varje dag.
Erika är allt jag önskat mig och lite till.
Ord räcker inte till hur fantastisk hon är...
Skulle man skriva ner det skulle jag fått ägna mintt 10 år för att få med allt på papper..
Så glad att jag får va en del av hennes liv...

Nu går man och längtar efter barnet...
Tycker det ska bli helt underbart härligt...
Att bilda familj nu känns helt rätt...
Vi köpte lite saker till knytet i helgen... hittade så fina saker...

Tisdag 18/11

Jaha så vart man tilllbaka till verkligheten igen då.
Känns bra att arbeta...gillar att ha något  att göra om dagarna.
Men man blir lite hemma lat när man har det så underbart hemma =)
Men gillar att tjäna pengar... mkt pengar.
Ska jobba så mycket det bara går tills nyår.

Har lagat korvstroganoff till mat idag.. och en köttfärslimpa som jag ska dela upp och frysa in.
Så kan jag bara ta fram och värma.. Ska nog ha det i morgon..
Tänkte gå och titta lite på tv...

Sköt om dig mitt hjärta.
Älskar dig <3 Puss

Ha d gött alla

Kommentarer
Postat av: Erika

Men gubben. Blir allderles tårögd när jag läser ditt inlägg. Sånt man bara kunde drömma om att någon skulle skriva till just MIG! Ja helgen va helt underbar. Saknar dig och älskar dig så otroligt mycket! Glad att jag får vara en del av ditt liv med. Kyss

2008-11-19 @ 01:31:13
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0