Uppdatering

Jaha då vart höst rusket här...
Mörkt när man börjar jobba och när man slutar.
Så otroligt tråkigt.
Blir man inte deprimerad för något annat så blir man det för mörkret iaf...
Idag har det regnat som en tok och blöt som en våt hund vart jag...
Vet om att jag haft en regn jacka som jag fått från Scania med huva på...
Undrar vart den kan vara nu?
Va ju 5 år sen, så kanske kastat den...


I helgen blir det inget jobb. Ska ju på kalas.
Frugans mamma som firar 50.
Vi lär ju bli en hel del folk.
Stor släkt.
Men ska bli kul.

Köpte ju barnvagn i helgen.
Frugan va och hämtade den i Lördags.
Sådan som vi ville ha.
-07:a för 2500:-
Väldigt bra pris. Och den ser helt ny ut..



Nej nu ska jag gå och laga mat...
Ha d gött alla. 

Kommentarer
Postat av: Darlingen

Hihi, men sådär ser ju inte våran vagn ut riktigt...men nästan :P Får nog ta o titta på mina bilder istället fniss Så är våran en 06:a...hihi. Nu sover du gott o jag ska med gå o lägga mig. Kyss

2008-11-11 @ 01:57:07
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hihi :)

2008-11-12 @ 09:47:26
URL: http://mammajessica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0