Nytt jobb snart...döds fall i familjen Bergsten/Svensson

Japp den 13/10 börjar jag hos Thomas igen (THL)
Det ska bli så bra så. Bästa arbetsgivaren som finns.
Sen så har han ju en massa fina bilar, Scania så klart :)
Jag ser fram emot det...

Idag tog vi en dags tur ner till Göteborg och kollade på lägenheten som
jag ska bo i under veckorna i Gbg.
Sen gick vi i nordstan och kollade lite i affärer.
Finns ju en del fint man vill ha :)
Sen avslutade vi vistelsen med att äta Lunch på Jensens Böfhus.
Hjärtat åt kyckling och jag tog och testade deras nyhet:
Jensens Pork Steak. Det va jätte gott.

När vi kom hem tog jag och ren gjorde djurens burar och
la in arbets kläderna i tvättmaskin. Frugan gjorde en
Ugns pannkaka tills i morgon.

Nu till något tråkigt.
Vår hamster "Gissa" dog i natt :(
Hon blev 1,5 år ca.
Vi hade väl det på känn då hon åt mindre och mindre och blev
mindre :(
 Ändå sorligt. Så vi har lagt henne i en burk med lite mjukt ludd och begrav henne.
Nu kommer vi sakna denna lilla sötsak som livade upp vårat liv med sin
otroliga personlighet.

En bild när hon va liten... då var hon vit.
Och en bild nu bara för ngn månad sen... lite grå i pälsen

Gissa tittar ut i stora världen      R.I.P

Nu har vi precis stuvat lite svamp och gjort varma mackor =)
Ska titta lite på tv innan det blir sängen.

Ha det bra alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0