Va ett tag sen...

Ja vad ska jag säga.
inte haft tid helt enkelt.
Har ju som många av er vet en liten dotter på 7 månader snart =)
Sen har det varit mycket med jobb och hemma.

Har gått isär med Novas mamma.
Det är lixom bäst så har vi kommit fram till.
Bor tillsammans än.
Jag är bara hemma på helger så det fungerar än så länge.
Blir till att skaffa eget längre fram.

Dags att börja blogga lite igen tycker jag.
Behöver lätta på mitt tunga bröst och det hjälper bra här.
Hoppas ni vill börja läsa och kommentera igen.
Ska iaf skriva en blogg i veckan.
Är som sagt bara hemma på helgerna.

Va och beställde Novas nya bilstol igår.
Den hon har nu har hon lixom växt ur snart =)
Va och handlade på Willys med gick på nästan 900 kr
Men då kostade säkert novas grejer 300kr

Så här ser den ut



Idag har jag bytt olja och filter på Volvon.
Sen va Erikas syskon och pappa här,vi firade fars dag här.
Lagade kött gryta med ris och hade så klart tårta till efterrätt

Nu har Nova fått mat och ligger i sängen och sover.
Själv blir det säng vid 8 tror jag.
Mår inte så bra och sen behöver jag vila,
inför jobb veckan som väntar

Ha det bra alla där ute
Hörs snart igen



Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var kul att höra, mindre kul att höra att det inte är så vidare bra mellan dig och Erika bara :S Får hoppas att allt löser sig, med tiden kanske det löser sig fullt ut..



Lycka till med allt!

Kram!

2009-11-09 @ 20:49:22
URL: http://mamsyjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0